LGTBIQ+… A LES AULES (3r trimestre 2020)
MARTELLS, PLOMES I XAPES. TALLER DE SENSIBILITZACIÓ SOBRE DIVERSITAT SEXUAL I DE GÈNERE PER A INFANTS I JOVES | |
Dinamitza | Teo Pardo, Tècnic Educació Sexual i Afectiva |
Data | a convenir |
Horari | a convenir |
Si sou un equipament educatiu i us interessa aquesta activitat, poseu-vos en contacte a través de: regenerat@patillimona.net |
Descripció:
Fent servir d’excusa la creació de xapes, parlem amb infants i joves de forma amena i divertida sobre diversitat sexual i de gènere. La finalitat del taller és donar referents LGTBI+ positius, ampliar l’imaginari sobre els models familiars i sobre la multiplicitat de maneres d’expressar i viure el gènere. En el taller elaborarem xapes personalitzades amb dibuixos, lemes i missatges sobre el dret a viure en llibertat i sense discriminacions la preferència sexual, l’expressió i la identitat de gènere. Aquesta activitat pretén prevenir la lgtbifòbia mitjançant la creativitat i la imaginació de les criatures.
Objectiu de la càpsula:
Afavorir una visió del gènere, les sexualitats i els vincles afectius lliures d’estereotips masclistes. Parlar amb naturalitat de diversitat sexual i de gènere. Fomentar la solidaritat vers les persones LGTBIQ+ tot visibilitzant la diversitat sexual i de gènere com a riquesa.
Metodologia:
Treballarem la diversitat sexual i de gènere mitjançant metodologies plàstiques i pedagògiques properes a la realitat del grup. Aquesta acció genera un espai d’intercanvi d’idees, vivències i coneixements, de reflexió i també d’imaginació i diversió.
Segueix-nos a: (facebook) @regeneratt (insta) regenerat_ ( youtube) youtube.com/ccpatillimona
Si tens alguna proposta, projecte, suggeriment, etc. Contacta’ns a: regenerat@patillimona.net