Professor: | Marta de Haveanicecrochet |
Durada: | 16 h en 8 sessions |
Inici/final: | DEL 19 D’OCTUBRE AL 7 DE DESEMBRE |
Dia: | Dilluns, de 17.30 a 19.30 h |
Preu: | 65,63 € |
Aprèn a fer ganxet decorant casa teva amb carabasses per la Castanyada, fes un Tió de Nadal o comença a preparar regals ara que arriben les festes. Usant materials com el cotó, la llana o el trapillo les classes us passaran volant compartint amb altres persones la passió pel ganxet.
Objectiu del taller
L’objectiu del curs és aprendre a fer ganxet des de zero i practicar-lo des de la seva vessant més pràctica i actual. És un taller eminentment pràctic on, a partir de les explicacions en viu i els patrons aportats a l’inici de la clase, l’alumna aprèn a fer ganxet . Usarem diferents materials: llana, cotó i trapillo, aprendrem a interpretar patrons publicats tot buscant crear un punt de trobada entre persones a qui els agrada fer ganxet.
Metodologia
Pràctic
Programa
Un mantell individual, uns peücs, granny squares, una carbassa i un tió de Nadal
Material
Cal portar una troca de trapillo, el ganxet corresponent i unes tisores.
Suplement econòmic
0€
A qui va destinat
A totes les persones interessades en el món del Fes-t’ho tu mateix. No cal saber fer ganxet ja que partirem de zero tot i que, si ja se’n sap, es donaran idees per poder créixer en aquest món.