Dissabte 4 de juliol de 12 a 23 h

Lloc: Plaça de la Mercè

El San Fermín del Gòtic torna en la seva 15a edició. El restaurant Bidasoa, el Bar Mariatchi i els veïns i veïnes us conviden a participar en una de les festes més particulars i canyeres del nostre barri!

Organitza: Restaurant Bidasoa i Bar Mariatchi

Col·laboren: Veïns i veïnes del barri i Centre Cívic Pati Llimona.