Dissabte 4 de juliol de 12 a 23 h
Lloc: Plaça de la Mercè
El San Fermín del Gòtic torna en la seva 15a edició. El restaurant Bidasoa, el Bar Mariatchi i els veïns i veïnes us conviden a participar en una de les festes més particulars i canyeres del nostre barri!
Organitza: Restaurant Bidasoa i Bar Mariatchi
Col·laboren: Veïns i veïnes del barri i Centre Cívic Pati Llimona.

